hard working girl

Var på halkbanan idag, det var en kul upplevelse! Har insett hur mycket jag älskar att fara omkring och sladda nu! Haha, nämen nu äre fasiken inte länge kvar till körkort (förhoppningsvis!!). Efter halkbanan vid ett när jag var tillbaks till Boden så sprang jag förbi daggan för att hinna fixa någon lunch innan jag skulle på sista lektionen, men när jag väl kommer till skolan så får jag höra att jag har stressat i onödan eftersom att vi inte har nån sista lektion.. Så drog till Marcus istället!
.
Imorgon ska jag och Elina skriva klart NK:n, och så insåg jag att när den är klar så har jag fasiken inte mycket kvar av skolan! Har istort sett gjort klart alla uppgifter, måste bara maila in dem. Och såklart svenska provet som ligger sista veckan, men de orkar jag inte lägga energi på nu ! ;-)

Kommentarer
Postat av: Helenaa

Damn vad du är snygg! ;)

2012-05-15 @ 22:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0